2012. szeptember 29.

48. fejezet

Hűha, mire nem jó, ha pénteken nincs iskola? Egy új rész írására. Voltam olyan szerencsés, hogy nem volt tegnap iskola, így tudtam pihenni is és í részt is befejeztem. Ilyenkor áldom a drága igazgatónkat. Erről jut eszembe, hogy köszönöm azoknak, akik továbbra is szorgosan írnak kommenteket, sokat jelent, hogy szakítotok rám időt. Jó érzés olvasni, hogy ennyire szeretitek a történetet. Amúgy, Macy drága, mire várhatom nálad az új részt? :D

Az igazság fáj
Lassan kezdtem bele a mondanivalómba. Tudom, hogy bántani fogom, nem akarom elveszíteni, de annyit megérdemel hogy őszinte legyek vele, pláne ezek után. 

- Rendben, de először tudd, hogy szeretlek és nem önszántamból tettem, amit tettem. Arról van szó, hogy amikor te egyszer elmentél Elel bulizni. Na, akkor én nem Louisnál aludtam, hanem valaki másnál. – akadt benn a szó.
- De kinél?
- Buliztunk Louisval. És kicsit leittuk magunkat. És az az igazság, hogy megismertem egy lányt, Cara-t, és …. – vettem egy nagy levegőt, majd halnak folytattam. -, lefeküdtem vele. – böktem ki végül amit akartam.

Először meglepődöttséget majd fájdalmat láttam az arcán. Ezt nem akartam. Beszélni sem tudtunk, bár nem vártam más reakciót, minthogy elmegy. Szó nélkül megfogta a táskáját és elment. Én ebbe bele fogok őrülni, már most tudom.

Diana szemszöge
Egy szót sem szóltam neki. Nem jött ki hang a torkomon. Csalódott voltam és mérges is. Úgy éreztem, mint akit fejbe vágtak majd még szíven szúrtak párszor. Normál esetben valószínűleg üvöltöznék és duzzognék, de most valahogy ez sem megy. Egyelőre nem tudom, mit tegyek. Szeretném ezt megbeszélni Harryvel, de nem most. Azt láttam a legjobbnak, ha összeszedem a táskám és elmegyek egy megértő lélekhez, ahelyett hogy magamban főnék. Emellett még másnapos is vagyok és minden megtette lépésnél úgy érzem, kijön minden.

Természetesen Leához mentem. Mindig neki öntöttem ki a lelkemet, ha valami baj volt, mindig elmondhattam neki. Utálja Harry-t, így valószínűleg nehéz dolgom lesz.

-  Tudtam én, hogy nem lehet abban a gyerekben bízni. – láttam igazat benne, de nem hittem el. Szeretem őt, és ez számomra totál hihetetlen. Még mindig nem tudtam mit mondjak, a gondolatok rendesen cikáztak a fejemben, de mindig az jött ki végső megoldásként, hogy nem kéne ezt folytatni. De én akarom folytatni! Szeretem őt és kész.

A telefonom egész délután csörgött. Egyszer sem vettem fel. A délutánom nagy részét egyedül töltöttem, a tévé előtt ülve, csokit zabálva. Próbáltam zenét hallgatni, olvasni, sikertelenül. Egyfolytában azon járt az eszem, hogy miért. Miért kellett most ez? Ráadásul hazudott is több hónapon keresztül. Még ha talán elmondja, elnézem neki, de a pofámba hazudott. Ismét csipogást hallottam. Egyszerre azt hittem, hogy Harry üzent, de nem – hál’ Istennek.

„ Tudom, hogy szomorú vagy de beszerveztem egy bulit estére. Irány vásárolni! Aztán szép ruhát vegyél. Love, Lea. xx”

A Lea által választott ruha
Nem tétováztam tovább, indultam vásárolni. Bejártam fél Los Angeles-t, szebbnél-szebb ruhákat láttam, de valami késztetést éreztem, hogy keresgéljek tovább. Egy eldugott kis boltban találtam egy édes kis ruhát. Amint megláttam, beleszerettem, csakúgy, mint a mellette lévő farmerdzsekibe. Nem épp az a bulis szerkó, de nem terveztem ribancnak öltözni.
Estére értem vissza, négy óráig kerestem egy ruhát. Persze Lea ezt sem fogadta túl jól, mert túl konzervatív – szerinte. Így rám aggatott egy elég rövid ruhát. Nem ellenkeztem vele, tudtam milyen. Már csak azt kellet volna tudni, hova megyünk.
Egy privát buli, ismét. Köszönöm. Lea jól érezte magát, bemutatkozott mindenkinek, míg én csak mögötte ballagtam. Bánatomban ittam kicsit, először csak pár pohárral, nem akartam úgy járni, mint múltkor.

-  Gyere velem, van itt valaki, akinek örülni fogsz. – az egész helyiségben körbementünk, míg el nem értünk az egyik sarokba, ahol Harry ült.

Szembe ültem vele, és csak bámultam ki a fejemből. Nem szóltunk egymáshoz csak ittunk egész este. Tisztán emlékszem mindenre az elejéről, aztán már csak annyi van meg, hogy ajtó csapódik mögöttem, a lábaimat valaki dereka köré fontam és csókolózunk.

15 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem a blogodat olvasni:) mindig eltalálod hogy mit szeretnék olvasni ;)
    Ez a rész is nagyon jó lett, persze kicsit fura hogy Harry hazudott de jó lett a vége. Megértem Dianát hogy még szereti és folytatni akarja (remélem így is lesz)*.*
    A vége meg hogy találkoztak és csókba végződött....nagyon jó vég ^^
    Várom a kövi részt (: sok sikert hozzá ;)

    Pussz Tündi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ezek szerint egy rugóra jár az agyunk :)
      Hát igen, egyik barátnőm tapasztalt ilyesmit, így elég ismert vagyok a témában. Egy szerelmet nem könnyű csak úgy otthagyni, természetes, hogy szereti.
      Köszönöm, próbálkozom :D

      Törlés
  2. Kedves Diana nagyon jo reszt irtal mint mindig<3<3<3 mar nagyon kivancsi vagyok a koviire:DD h mi lesz ebbol meh ha jol gondolom akk Herryvel csokolozott(vagyis csak remelem):P hath erdekes lesz mikor felfognak kelni:D masnaposan egymas mellett:)) mikor lesz kovii??:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyit elárulok, hogy Harry az :D Hát, majd a következő rész elején kiderül, mi lesz reggel, ez legyen még titok. A következőt hétfő-keddre tervezem, legkésőbb szerdán biztos kikerül majd.

      Törlés
  3. Szia, szia, Diana♥!
    Itt is lennék a kis véleményemmel, plusz még válaszolok is a kérdésedre, miszerint: mire várhatod nálam a részt :) Hát, ha lesz kedvem és ihletem, holnap reggel nekiülök és délután max este ki akarom rakni :DD Ha nem sikerülne, a chat-ben értesíteni fogok minden olvasót :)

    A részről:
    Harry...Harry...azért ez egy picit durva volt :S
    Dius csak úgy se szó, se beszéd lelép...durvaa :D
    Áww, a vége az k*baszott jóó :) Édes kibékülés...vagy mégse? :) Várom a folytatást, nagyon is♥ :)

    Bocsi, hogy ilyen rövid, de most nekem is neki kellene ülni a szombaton frissülő blogomnak...délelőtt nem voltam itthon, ilyen mulatságok van a városban, ott voltam a barátokkal :) Haláli volt, komolyan...volt egy pali, aki a Party Rock Anthem-re úgy táncolt, hogy ááá :PP Nem kicsit mosolyogtunk a haverokkal...meg a csávó se volt már szomjas :P :DD

    Lényeg a lényeg, várom a folytatást!♥

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ♥
      Nagyon köszönöm, már rettentően várom az új részt, azért is kérdeztem. Szabályosan elvonási tüneteim vannak már :) Alig várom, biztos fantasztikus lesz.

      A vége az gondoltam, hogy tetszeni fog :DD Valahogy megéreztem, rád is gondoltam, miközben írtam. De most 'olyan' jelenet nem lesz, bár mostanában olvastam egy-két 18-as történetet, kedvet kaptam egy részhez, de nem hiszem, hogy felkerül. Az már túl perverz lenne.

      Jaj, a Party Rock Anthem. Nálunk az már szabályosan tényleg himnusz, egyik osztálytársam hozta a telefonját tesire, bekapcsolta, aztán az egész csapat elkezdett táncolni. Gondolhatod, mit szólt a tesitanár ;D Gondolom, milyen lehetett, mi a Sexy And I Know It-ra láttunk egy pasast táncolni, még Szentivánéjkor, nagyon durván nyomta.

      Hamarosan jön a folytatás, köszönöm a véleményt! ♥

      Törlés
  4. Nagyon- nagyon jó blogg!! Nemrég találtam rá és egyszerűen imàdom!! Amikor megtalàltam késő este volt,gondoltam beleolvasok. De annyira jò volt, hogy a 47. részig olvastam. ( Éjfél után lettem kész az olvasással) Nagyon jól írsz. Remélem kibèkülnek. Hamar kövit. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, a példaképem lettél. Hogy tudtad végigolvasni? Hú, tudod ez mennyit jelent? *-* Aztán aludjál is máskor, ne csak olvass, én már ráfáztam egyszer az éjjeli olvasásra. Köszönöm, és igyekszem az új résszel.

      Törlés
    2. Rendben, most màr aludni is fogok, de egyszerűen megérte, hogy csak 6 órát aludjak. Amióta elolvastam a baràtnőimnek is csak erről a bloggról beszélek. Ők is kivàncsiak lettek , így elküldtem nekik a blogg címét remélem nem gond. :-) Ha esetleg kezdenél egy màsik bloggot is, kérlek rögtön szòlj nekem. :-)
      Bogi

      Törlés
  5. Úristen milyen jó már ez a blog!! Bár most kicsit sokkolt,hogy megcsalta Diana-t. De remélem,hogy minél hamarabb ki fognak békülni!! Siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  6. Drága Diana!
    Hát hol is kezdjem!
    Az elejétől fogva olvasom a blogodat, eddig csak csendes követőd voltam, de most már úgy gondoltam tényleg írhatnák neked egy komit, mert megérdemled.:)
    Minden részt teljes izgalommal követtem, hogy akkor mi lesz benne az az napi részben. Az összes rész egyszerűen fantasztikus, imádom!*,* Mindig azt kívánom bárcsak lenne több és több és több és több...:D Imádom ahogy írsz. Teljesen magával ragad, és alig tudom befejezni. Van, mikor többször is elolvasom ugyanazt a részt, mert egyszerűen nem tudok betelni vele. Már ezerszer olvastam újra a történetet az elejéről, mert... egyszerűen csak mert szeretem. :DD

    A 48. rész: fenomenális k*rvára jó (már bocsi a fogalmazásért x'D). Te is tudod, mikor kell abba hagyni! :D Már nagyon várom a folytatást!:)Remélem kibékülnek Harry-vel, mert Diana - Harry... nyerő páros, és imádom őket!♥

    xoxo*ErEr*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a sok-sok dicséretet, szerintem azért ennyire nem jó a blog :$ Örülök, hogy ennyire tetszik és többször is olvasod. Bocsánat, hogy nem tudok többször részt hozni és hosszabbakat írni, pedig mindig próbálok időt szakítani rá, csak sajnos sokszor közbejön valami.

      Az legyen titok, hogy kibékülnek-e, de annyit elárulok, hogy lesznek még vitáik.

      Köszönöm szépen a kommentet és azt is, hogy olvasol, sokat jelent :D

      Törlés
  7. Szia! Nagyon jó lett, gyorsan a következőt!
    Köszönöm a kommentet, egyáltalán nem sértődtem meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem sietni és örülök, hogy nem sértettelek meg :)

      Törlés