2012. szeptember 11.

42. fejezet

Itt is lenne az új rész. kevés tanulnivalóm volt, szerencsére, így sikerült tegnap befejeznem. Hogy megy nektek az iskola? Nekem viszonylag jól, már van egy-két fogalmazás, amit meg kell írnom, de ennek most kifejezetten örülök. Ilyen is csak egyszer van. 18 részt tervezek még, lehet, hogy ennél kevesebb-több lesz, de már a történések megvannak, csak attól függ, hogy hány részbe fér ez bele. Szerintetek happy-end vagy depi-end lesz a vég?

Cáfoljuk a pletykákat
Faszán terhesnek hittek. Terhesnek! Már miért lennék én terhes? Ennyire kövér vagyok, vagy mi? Az a ruha anyué volt, még szép, hogy nagy rám. Most ott állok, hogy vagy a falba verem a fejem vagy csak szimplán leütöm a SugarScape íróit.
- Gratulálok a babához! – lépett mellém Lou és simogatta meg a hasamat.
-Nem vagyok terhes, te állat! – kaptam le a kezét a hasamról.
- Srácok, lehet, hogy hülyén fog hangzani, de védekeztek ti egyáltalán? – kívül pókerarc voltam, belül viszont felpofoztam volna szépen Liamet és az egész társaságot. – Csak mert hallottuk, hogy a konyhapulton csináljátok. – hangosan kezdtem köhögni, hogy fogja már be.
- Ennyire nem vagyok felelőtlen. – szólalt meg végre Harry is. Már azt hittem, megnémult. Az meg különösen meglepett, hogy a szexuális életünkről mesél a srácoknak.
- Bocs, de belőled kinézzük. – szólt Niall is.

Zayn volt az egyetlen, aki csöndben tűrte az eseményeket. Valamin nagyon agyalt, látszott a fején.

- Lehet, hogy hülyén fog hangzani, de van egy elméletem. – vakarta az állát. – Üljünk le. – a fiúk lehuppantak a kanapéra, én a velük szemben lévő fotelbe ültem.  – Tudjátok, hogy a menedzsment mennyire ellenetek van. Szerintem ez az egész az Ő művűk. Nem szabadna elmondanom, de múltkor kihallgattam a beszélgetésüket, és azt mondták, mindent elkövetnek, hogy ti ketten szakítsatok.
- Ezt nem hiszem el! – pattant fel Haz. – Mégis mi a szart élveznek ők abban, hogy tönkreteszik az életünket?
-   Tudod neked meg volt tiltva a csajozás, miután részegen elkiabáltad az egyik szállodában, hogy Caroline-al mit csináltatok az előző napon. Ami minket nem igazán érdekelt. – megint Caroline. Mint nővel, nincs vele bajom, szeretem, ahogy vezeti a műsorokat, de most rohadtul nem Ő a téma.
-  De hol van már Caroline? – a feje egy rákra hasonlított, vagy egy túlérett paradicsomra. Nem tudom, melyik. – Itt nem erről van szó. Hanem arról, hogy nem viselik el, hogy már nem vagyok az a Harry, aki régen voltam. Kész, ennyi. – elefántéhoz hasonló léptekkel futott fel a lépcsőn.

Nagyon kiakadt, és nem csak Ő. A többiek ezt nem értik. Ez már a negyedik alkalom, hogy beavatkoznak a dolgainkba. Mi lesz a következő? Elrabolnak? Félek kimenni az utcára.

- Mi most mennénk. – vették fel a fiúk a kabátjukat. Egy öleléssel búcsúztam tőlük, aztán felmentem Harryhez.

Az ágyon feküdt és a telefonjával babrált. Fogadok, Twitterezett.

-   Nyugi, jó? – lefeküdtem mellé és néztem, ahogy a Twitteren babrál. – Kövesd vissza őket. – mutogattam a sok rajongóra, akik írtak neki és azt kérték, kövesse vissza őket.
-  Van egy ötletem, hogy hogy cáfolhatnánk ezt a terhességes ügyet. Az úgy nem jó, ha kiírod, hogy nem vagyok terhes, mert azt úgy sem hiszik el. Van fürdőruhás képed? – Ő sem épp a terveiről volt ismert, ezt sem értettem túl tisztán.
-   Van egy, a gépemen. – elővettem a fehér készüléket az egyik táskából és bejelentkeztem Twitterre.

Találtam egy nyár eleji képet, még az egyik kaliforniai barátnőmmel. Az nem érdekes, hogy nem mostani, most is körülbelül így nézek ki.

Mindenkinek, aki azt hiszi terhes vagyok. @jazzyholmes hiányzol!

Percek alatt százak és százak írtak nekem és Hazzának is. Volt egy-két elég csúnya üzenet is, de már nem izgatnak annyira. Egy azonban eléggé felzaklatott.

@dianajones őszintén, hogy nézne ki a gyereketek? Amit Harrytől örököl az szép lenne, amit tőled az meg ocsmány. Gnóm. Albínó.

Az ilyeneknél gondolkodok el, hogy érdemes-e itt lennem. Elhanyagoltam a barátaimat, és akárhányszor olvasom az ilyen megjegyzéseket, úgy érzem, senki sem szeret. Elteszem magam holnapra. Az alvás mindig segít, vagy csak rosszabb lesz. Majd holnap kiderül.

Reggel senki nem volt a házban. A laptopomra egy címke volt ragasztva ’Elmentem boltba, majd jövök. Menj fel a Twitterprofilomra. Imádlak xx Haz’

Felmentem a netre, de most sem tudtam elmenni a sok utálkozó üzenet mellett. Bántottak, bármennyire is próbálom bemesélni, hogy nem. Megnéztem, mikben említettek meg. Ott volt Haz neve is.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett mikor lesz kovi??:DD

    VálaszTörlés
  2. Fúú imádom :D jól negoldották ezzel a képpel a problémát ! várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia, Diana♥!!
    Imádtam, annyira jó rész lett, de nagyon-nagyon♥:)
    Diana nem csúnya, ő igenis szép lány!:))
    Utálom azokat az embereket, akik másokat csúfolnak, pedig szerintem, nem ismerik igazán az illetőt:) :DD'
    Örülök, hogy ez a terhesség ügy elhallgatott, de ugye még ott van ez a gyűlölködő üzenetek dolog :S
    Remélem, hamarosan ez az ügy is rendbe jön és Harry meg Diana ismét nyugodtan élhetnek♥:)

    Várom a folytatást és ha jól haladok a folytatással a Stay with Me-ben, akkor én is ma rakom ki :) :D

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés