2012. szeptember 2.

38. fejezet

Bocsánat, hogy csak most hoztam részt, de évnyitóm volt. Nagyon örülök neki, nem mondom, az iskolának meg annál inkább. Na de kiélvezem még ezt a pár órát, amíg nem kezdődik a börtön. Hamarosan elérjük a 20,000 látogatót, ami hatalmas szám! Sosem gondoltam volna, hogy lehet egy általam írt történet ilyen sikeres, hisz amikor elkezdtem a blogot, annak örültem, ha naponta 1-2 ember olvassa, most meg túllépjük már a második tízezrest is. Nagyon jól esik, köszönöm!

Louis és a 'túl tökéletesség'
A másnap reggel elég zűrös volt. Danielle telefonhívására keltem tizenegykor, ugyanis megbeszéltük, hogy kilenckor találkozunk. Hát, ez nem jött össze. Szabályosan kiestem az ágyból, miközben Harry még édesen aludt. Felkeltettem, majd magamra kaptam egy felsőt.

- Inkább ezt vedd fel. – suttogott a fülembe, és a kezembe nyomta a Ramoneses pólóját. Ezt egy kékes rövidnadrággal és egy tornacipővel egészítettem ki (ami szintén Harryé volt). Mosolyogva kavarodtam ki a házból, rajtam a göndör fiú ruháival. Teljesen olyan illatuk volt, mint neki. Mélyen beszívtam, majd útnak indultam. Indultam volna, ha Hazza vissza nem ránt és nem ad egy csókot.

-    Ezt kifelejtettük. – suttogta az ajkaimra. Elnevettem magam.
-     Most már tényleg megyek. – léptem el tőle.

A nap egész jól telt: ebédeltünk Danielle-el, vásároltunk és voltunk egy táncstudióban is. A rajongók néha eléggé idegesítettek, még mindig nem tudom felfogni ezt a nagy hype-ot körülöttünk. Hisz csak valakinek a barátnői vagyunk, ennyi. Akkor meg főleg kiakadtak, amikor megláttak Haz cipőjében és pólójában. Az egyik csaj úgy nézett rám, mint aki meg akar gyilkolni. Valaki meg majdnem megtépett.

-  Azt hiszem, ezt el kéne olvasnod. – nyújtott a kezembe egy újságot Dani.

Harry szemszöge

Hoppá! Csókon kapták a brit szépfiút és barátnőjét

Harry Styles (18) sok nő ágyában megfordult; gyengéd szálak fűzték Caroline Flackhez (32), de több modellel is látták már együtt. A rajongók bánatára Harry megváltozott. Két hónapja stabil kapcsolata van, ami nem kis teljesítmény a One Direction bandatagjától. Bár, elnézve a neves barátnőt, Diana Jonest (18) Styles jobbat sem kívánhatna. Minden jel ellenére sokan úgy gondolták, ez csak érdekkapcsolat és valóban semmi közük sincs egymáshoz. Nos, kedves kételkedők, ezután a kép után is ezt mondanátok? Pussz-pussz London utcáin. Hát nem édesek? Mellékes infó, hogy a 1D hamarosan felveszi az új dalát és leforgatja új videóklipjét. Szeptemberben pedig megjelenik majd Take Me Home című albumuk.

- Ez mégis mi, Harry? – vágta le elém az újságot a menedzserünk. Megszeppenve ültem a kanapén, miközben Ő fel-alá járkált a kis helyiségben. A srácok a szoba minden szegletét felavatták, szinte mindig máshova álltak. Nekik miért kell itt lenniük?
-   Csókolóztak. – szólt közbe Lou.
-  De nem ez a baj. – artikulált hevesen a menedzser. – Hanem az, hogy te – mutatott rám – megígérted, hogy nem mutatkoztok együtt. Erre fényes nappal lesmárolod.
-   Nem tudtam, hogy valaki fotóz. – kiskutyaszemeket vettem fel.
-   Óvatosabb is lehetnél. – na tessék, már Zayn is ellenem fordul?
-   Pont nekem beszélsz, Malik? Nem én váltogatom a barátnőimet hetente. – álltam fel. Zayn kirúgta Leát, majd leállt Perrie Edwardsszal, majd egy modellel is kavart.
-  Srácok, ebből most elég! Befejezni. – utasított Liam. – Mindenkinek van joga a boldogságra nem? – szerettem Liamben, hogy mindig kiállt mellettem és igaza is volt legtöbbször.

Mindenki egyszerre sóhajtott. Kínos csend állt be a szobába. Végül pár perc múlva ketten maradtunk Louval. A földet kémleltem, de néha-néha felnéztem és ilyenkor beleütközött a pillantásom az Ő gyilkolni kívánó szemébe.

-  Szakítsatok. – egy pillanatra ledermedtem.
-  Miért kéne?
-  Túl tökéletes.

Azzal becsapta az ajtót és egyedül hagyott a kis helyiségben.

4 megjegyzés:

  1. Fúú ez szép reggel lehetett :)) még jó hogy megcsókolta!
    De nagyon fura hogy Lou ezt mondta Harry-nek!
    Azt hittem hogy ő fogja támogatni de ki tudja hogy még mit tervezel ;)
    Várom a köövi részt!

    puszi Tündiiii ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia, Diana!
    Hát, ez a rész sem lett piskóta..azt már biztos:) :DD
    Reggel...az úgy 11 óra körül van nálam is...nyáron :P :DD
    Még szép, hogy megcsókolja, hisz szereti és a barátnője :))
    Nem ezt vártam BooBear-től, cseppet sem :D :S A legjobb barátjától ilyet kérni... arcátlanság, a részemről :)
    Diana remélem, nem fog nagyon kiakadni az újságcikk miatt :D DE, csak reménykedem benne, bár biztosan lesz egy kis összetűzés :DD

    Gondolom, te is vártad már azt iskolát...én szinte már a napokat számoltam, úgy vártam :P :P Várom nagyon a folytatást♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  3. Hát ez a rész is elképesztő lett!! :DD Kicsit csalódtam Lou-ban. Elég, hogyis mondjam, bunkóság volt a részéről, de majd kiderül mik történnek még itt :)) Alig várom a kövit!! <3

    VálaszTörlés
  4. Jajj imadom a sztorid<3<3<3!!!!mikor lesz kovi resz??:DD

    VálaszTörlés