2012. november 3.

60. fejezet - Epilógus

Drága, drága olvasók!
Ez a nap is eljött. Kicsivel több, mint öt hónap után véget ér a történet, méghozzá az Epilógussal. Ez a hatvanadik rész, és őszintén szólva, sosem gondoltam volna, hogy ennyit megérünk és ilyen sikeres lesz a történet. 54 feliratkozott olvasó van, lassan 42,000 megtekintés és sok-sok szeretet, amit tőletek kaptam. A 251 megjegyzés, a rengeteg csere-kérés és e-mail mind azt mutatják, mennyire szerettétek, amit csináltam. Tudom, úgy volt, az epilógus már tegnap felkerül, de nem volt szívem feltenni. Egyik szemem sír, másik nevet hisz öt hónapot hagyok itt és sok-sok szeretetet, de nagyon remélem, ezután is kitartotok majd mellettem, és olvasni fogjátok a még csak wordben lévő One Directionös történetet és a One Love-ot egyaránt.
Sokan szerettetek volna happy-end-et. Szerintem ezt sikerült is összehozni, remélem nem okoztam csalódást, mert számomra ez egy szép lezárása a dolgoknak. Annyit még elmondanák, hogy a fejléckészítés továbbra is áll, és akik eddig rendeltek és még nem kapták meg azoknak el fogom küldeni, de először le akartam zárni itt a dolgokat. Ne ijedjetek meg, mindenkinek elkészül majd a fejléce.
És akkor nem koptatnám tovább a billentyűzetet, ezt az öt hónapot és vele együtt a Stole My Heart történetét, Diana és Harry kapcsolatát és a többiek életét itt és most lezárom.
Itt megtaláltok és ide fog kikerülni az új történet linkje is: 


13 évvel később
Fáradtan ültem a kanapén egy igen csak nehéz nap után. Kezembe akadt egy régi cikk. Emlékszem azokra az időkre, de sosem gondoltam volna, hogy ennyire tökéletes lesz minden. Kíváncsiságból elolvastam az újságnak azt az oldalát, és meglepődve fedeztem fel, milyen vicces is volt az a nagy felhajtás körülöttünk.

   "A brit One Direction lassan egy hónapja tért vissza Londonba, hogy elkészítsék új klipjüket és dolgozzanak új albumukon, ami a Take Me Home címet kapta. Híresztelések szerint a banda szívtiprója Harry Styles (18) újra szingli, miután barátnőjét Los Angelesben hagyta. „Harry-t nem viselte meg, hogy vissza kellett menniük Londonba, sőt, szívesen mulatott Cara Delevinge társaságában, még Diana előtt is” – nyilatkozta egy titokzatos forrás. Hetekkel később, Styles Instagram oldaláról tudták meg a rajongók, hogy valójában a páros háza táján minden rendben van és a hírek többsége sem volt igaz. Styles és Jones fél éve vannak együtt, ám próbálták kerülni a nyilvánosságot, az egyetlen közös megjelenésük az MTV díjátadóján volt. A fiatal pár úgy tűnik, elengedte a gyeplőt és már szívesen fotózkodnak rajongókkal, akik elfogadták a tényt, hogy ők ketten jól megvannak együtt és bíznak a kapcsolatukban. Sőt, Louis Tomlinson barátnője, Eleanor Calder kifejezetten jóba van Jonesszal, értesülések szerint legjobb barátnők lettek és mindenben támogatják egymást."

Így utólag vicces volt elolvasni ezeket. 13 éve még kiakadtam az ilyeneken, de aztán rájöttem, ez ezzel jár és már a felhajtás sem akkora, mint volt. Ki lehet menni az utcára anélkül, hogy valaki letámadna. Az utolsó sorba belefájdult a szívem, hisz Louis már nem El-el van, ő azt hiszem Amerikába költözött és topmodell lett. Zayn és Lea egy időben újra összetaláltak, Zayn azonban elvette Perrie-t, Lea pedig visszaköltözött Spanyolországba, ahol hozzáment egy focistához. Liam és Danielle újra összejöttek, ők most valahol Manchester mellett élnek békésen, míg Niall egy énekesnőt vett el, aki világkörüli turnén van. Adódik a kérdés: mi van most velünk? Megvagyunk, köszönjük. Időközben rájöttem, nem várhatom el azt Harrytől, hogy teljes fordulatot vegyen a személyisége, de az idő folyamán szerencsére megemberelte magát, és leszokott az ágytorna több személlyel folytatásáról.

Érdekes visszaemlékezni mindenre. Jó volt fiatalnak lenni, gondtalan lenni, de a mostani életemet sem bánom. Továbbra is az újságot bámultam és gondolkoztam a régi dolgokon, mikor egy aranyos kislányhangot hallottam.

-  Anya! – ugrott le mellém Elise.
-   Igen? – letettem az újságot, direkt úgy, hogy ne lássa a cikket, azonban a tipikus Styles arckifejezéséről lejött, hogy látta.
-   Mit olvasol?
- Csak egy régi újságot, apuról meg rólam. Ha gondolod, olvasd el. – nem kellett noszogatni, egyszerre felkapta az újságot és hatalmas nevetések között olvasta el a cikket.
-  Anya! Anya! – futkozott Jake ide-oda, mint aki megkergült.
-  Hé fiam, nyugi. – kaptam fel, nehogy elessen.
-  Nézd ki jött haza. – mutatott az ajtó felé.

Letettem a mindössze három éves kisfiút, aki korához képest mégis rettentő okos volt. Az ajtó felé fordultam, ahol ott állt Harry: ugyanúgy nézett ki, mint régen, fürtjei talán már nem voltak olyan göndörek, de a Hipsta Please feliratú pólóját továbbra is szívesen viselte.
Mielőtt még köszönhettük volna egymást, odafutott a két kisgyerek.

- Családi ölelés! – kiabálták mindketten.
Összebújtunk mind a négyen, én pedig ezekben a pillanatokban rájöttem, milyen tökéletes is az életem.
Vége

14 megjegyzés:

  1. Kedves Diana!
    HŰŰHA!! Azt hiszem, ennél többet nem tudok mondani. Ennél jobb befejezést nem is adhattál volna a történetnek. Nagyon szomorú vagyok, hogy ennek a szuper történetnek is vége, de nagyon szép, méltó befejezést kapott a Stole My Heart. Imádtam olvasni, köszönöm, hogy az írásod által, a történet által boldog perceket szereztél nekem, és minden olvasódnak. <3
    xxx,
    Sunshine

    VálaszTörlés
  2. Szia, drága Diana!♥

    Bocsánat a kései kommentért, olvasónaplót írtam :SS

    Imádtam, egyik szemem sír, a másik nevet :(♥ El és Tommo szakítottak? :O Kár :((
    Zayn-nek és Lea-nak örültem, de amint megláttam, hogy Zayn összeházasodott Perrie-vel, kicsit elszontyolodtam :SS Nem azért, oda meg vissza vagyok a Little Mix-ért, csak olyan furcsa volt :))
    Ó, hát itt is az én kedvenc párosom: Hazza és Diana ♥ És még gyerekük is van? :O :)) Egyre jobb és jobb a dolog :))
    Hipsta Please forever and ever ♥ :)) Tetszik az a pólója, igaza Harry-s cucc :DD Védjegyévé vállt, azt hiszem :DD♥

    Szomorú vagyok, hogy vége lett, örülök, hogy olvashattam ♥ :)) Örülök, hogy folytatod tovább az írást - mint az új 1D-s blogon, mint a JB-s blogon - legalább nem maradunk, mi olvasók olvasnivaló nélkül :)

    Szép estét és élvezd ki a hétvége minden percét♥ !! :)) :DD

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  3. Kedves Diana!!
    Csodaszép lett a történet vége!! Sajnáltam, hogy Eleanor és Louis szakítottak, de hát az élet ilyen. A többiek élete viszont boldog és aranyos. Harryék boldogok , aminek iszonytosan örülök. Végül Happy End lett. <3 Sajnálom viszont, hogy vége a storynak. A másik bloggodat is olvasom és remélem , hogy fogsz még 1d bloggot írni. Sok sikert a további íráshoz.
    Bogi<3

    VálaszTörlés
  4. Szia Diana! :)
    Hát hol is kezdjem... Szomorú vagyok hogy vége lett, de örülök hogy végig olvashattam és feldobta átlagos napjaimat a történeted. Nagyon szépre sikerült a vége, egy kicsit be is könnyeztem. Sajnálom hogy Louis és Eleanor szakítottak és remélem hogy ez a való életben nem következik be.:) Örülök hogy Zayn és Perrie összeházasodtak, de egy kicsit sajnáltam Leát is. A Liam és Danielle párosnak méginkább örültem és remélem ez így fog történni igazából is, bár erre sajnos elég kevés az esély. Hát, Diana és Harry páros pedig tökéletes a 2 kisgyerekkel együtt. :) Remélem Harrynek is és neked is majd ilyen szép, boldog családod lesz, mikor felnősz.
    Nagyon köszönöm, hogy megírtad ezt a történetet az elejétől a végéig és olvashattam/olvashattuk. Akár hiszed, akár nem voltak dolgok a történet során amikből sokat lehetett tanulni.
    Nagyon várom a következő blogod, mindnképpen olvasni fogom! :) Sok sikert a következő történezhz! Szandii xx

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁ ne már én most sírok és komolyan :) ez nagyoszerű úgy örülök h Happy End lett

    És kicsit úgy olvastam ezt mint ha rólam szólna és teljesen beleéltem magam mindvégig és köszönöm h ezt lehetővétetted és nagyon köszönöm h ilyen jó blogot vezetsz és imádom a te írásaidat mert nagyon tehetséges, fantasztikus író vagy és remélem h te is olyan büszke vagy erre mint én ;)

    Köszönöm puszillak Tündi

    VálaszTörlés
  6. Kedves Diana!

    Remek letta vége, ennél jobb befejezést nem is írhattál volna! :) Nagyon fog hiányozni ez a blog! De már olvasom a másikat is (Justin Biebereset! :O én se hiszem el, de mivel te írod nincs más választásom :D) Csodás írónő vagy! Köszönöm ezt a fantasztikus történetet!

    Dodó

    VálaszTörlés
  7. Miért???? Nagyon szerettem olvasni a blogodat nagyon jó történetet hoztál össze... Kár hogy befejezted :(

    VálaszTörlés
  8. Ez egyszerüen isteni lett :D Gratulálok ;) *.*

    VálaszTörlés
  9. Kedves Diana!
    Nagyon sajnálom, hogy ennek a történetnek vége! Elsírtam magam. Imádok ilyen sztorikat olvasni, de még egyiken sem sírtam. Én is írok sztorikat, törtèneteket már 3 éve. Sulis.versenyeket nyertem, de úgy érzem, hogy van mit fejlődnöm. Imádtam a sztoridat, fe mindig attól rettegtem, hogy vége lesz. :( Hány éves vagy, hogy ilyen tökéletesen írsz?! Profin csinálod, profi vagy és ezt ki is használod! Így tovább! Mindigy légy magadban biztos! Ne másokra hallgass, csak magadra! Mert hidd el hogy profi vagy! Bocsi ha csöpögős lett... Szeretném Veled tartani a kapcsolatot (ha ez lehetséges... Facebook? E-mail?)
    Várom válaszod: Dorina
    U.i.: Amit írtam, hogy tökéletesen írsz, azt komolyan is gondoltam! Ritka az ilyen tehetség! (y)

    VálaszTörlés
  10. Nem hiszem el hogy vége nagyon szomorú vagyok hogy csak 60 fejezet bár elismerem ilyen jó írót még nem láttm amilyen te vagy már a barátnőm is olvassa és nagyon szereti!
    A vége nagyon jó lett mint mindegyik fejezet.
    5 nap alatt elolvastam amikor szombaton elketztem akkor hétfőn nagyon sajnáltam hogy nem olvashatom a blogod. De amikor hazaértem rögtön elkeztem olvasni.
    Nagyon nagyon jó lett!
    I really like your blog!!!!!!!!
    Blanka <3

    VálaszTörlés
  11. Ma kezdtem el olvasni a blogot de már végeztem is!! Huuu hát eszméletlen jó ahogy irsz kár hogy vége van:/ Darry<3

    VálaszTörlés
  12. Toom h mar befejezted de hatha latpgatod meg hat huuu imadtam a blogod es ez a veg egyszerűen irto cuki volt nemtook tobbet mondani csak annyit h ez pőrfikt lett ❤
    xxx,Blanka

    VálaszTörlés
  13. Szia. Irtóóóóó jól írsz! IMÁDTAM! Eddig nem szerettem annyira a one diretiont de ezután nem tudta ellenállni a kísértésnek :D mostmár IMÁDOM őket ahogyan a bogodat is <3 bocsi ,hogy eddig nem írtam kommentet de 2 napja kezdtem el olvasni és már az összes meg volt tehát nem tudtam volna túl sokat hozzáfűzni :) Nekem is van egy blogom ( http://1dasmileyonmyface.blogspot.hu/ ) és esetleg tanácsokat elfogadnék, építő kritikát. Ha ezt olvasod légyszi válaszolj! :)
    UI.: A blogomat nm aértraktam be ,hogy villogjak vele, semmi ilyesmi! Meg nemis olyan jó mint a tied úgyhogy mindegy is :D

    VálaszTörlés
  14. Szia! Hozzám most jutott el a történeted, és imádtam *-* annyira sajnálom hogy vége :( az egész nap ezt olvastam, hajnali fél 2 lett mire abbahagytam, mert sajnos vége lett. Sajnálom hogy más nem írsz, nagyon szívesen olvastam a történetedet, és alig várom hogy belekezdjek a többibe. Remélem találkozom még továbbiakkal is, nagyon tehetséges vagy :)

    VálaszTörlés