2012. szeptember 9.

41. fejezet

Sikerült megírnom a részt, és mivel hozzászoktam mostanában a cikkírósdihoz és a kicsit hosszabb részekhez, itt van egy. Macy, ez megint a te részed lett, hisz ígértem még pár ilyet, és az ígéret szép szó :) Kellemes olvasást és tessék ráhangolódni a jó kis hétfőre és az újabb hétre.

A szendvicskészítés tudománya és a cikk
Lassan nyitottam ki a szememet, ugyanis a szobába beszűrődő napfény eléggé irritált. Pislogtam párat, így máris jobb lett. Megpillantottam a mellettem fekvő lányt, aki engem kémlelt. Gondolom már hosszú ideje nézhet.

- Jó reggelt, göndörke. – köszönt édes, kicsit fáradt, de nagyon aranyos hangon, amin mosolyognom kellett.
- Jó reggelt, angyalka. – simítottam végig az arcán.
- Nem gondolod, hogy kicsit keveset aludtunk?
- Az alvásról annyit, hogy én nem bánom, hogy keveset aludtunk. – ült ki egy kaján mosoly az arcomra visszagondolva az éjszakára.
- Tudod, legtöbben arra használják az éjszakát, hogy aludjanak.
- A kivétel erősíti a szabályt. Ma átjönnek a srácok, ha nem gond. – most, hogy kibékültem Louisszal, minden rendbe van, bár félek, hogy Diana felképeli Zaynt, azután, hogy elhagyta Leát. Mondjuk, Lea meg szőke lett és visszament Los Angelesbe, így sok esélyt nem is adtam nekik.
- Nekem nem. – felült. Pár másodperccel később már csak a fürdőszobába tartó alakját láttam. A csajok annyit szépítkeznek.

Diana szemszöge
Nincs ellenemre, hogy a srácok átjönnek, főleg, hogy Louval is rendbe jöttek a dolgok. Mindegyik srác egy külön egyéniség, de talán a legjobban Niallel jövök ki (nameg Harryvel). Zaynnel talán csak annyi a gondom, hogy szépen kidobta Leát, ráadásul telefonon, azután, hogy lesmárolta Perrie Edwardsot. Ez azért nem volt kedves. Lea is kifordult magából, szőkére festette a haját, egyfolytában bulizik, és visszament Kaliforniába, mondván, ott jobb pasik vannak.

Délután öt körül kezdtem el kaját csinálni a srácoknak, akik fél hatra jelentkeztek be. Annyira lekötött egy TV-műsör, hogy ebből nem lett semmi, így a fiúk érkezése után kezdtem szendvicseket készíteni. Azt hallottam, hogy Louisnál előjött Caroline, ismét, Zayn pedig Perrieről áradozott.

-  „If I could just die in your arms” – éreztem két kart a derekamon.
-   Meddig fogod még ezt énekelni? – mondtam, elég halkan.
-   Egy darabig még énekelni fogom. – suttogta a fülembe. Éreztem a meleg leheletét, nem sokkal később az ajkait a nyakamon. Kimásztam a kezei közül, így szembefordulhattam vele.
-  Akarlak. – suttogta a számra a szavakat. Vadul csókoltam meg. A kezemmel arrébb   löktem a tálcát és felültem a pultra. Annyi időre váltunk el egymástól, amíg lekerült mindkettőnk pólója. A hasamat csókolgatta, amire reakcióképpen kis halk sóhajok hagyták el a számat. Csendben kellett maradnunk, hisz a fiúk a mellettünk lévő nappaliban üldögéltek.
- Nyugi. – csatolta ki a nadrágom gombját. Beharaptam az alsó ajkam miközben végignéztem a testén. Kezdtem érezni, hogy a melltartóm csatja elenged, és alig tartja már valami a fehérneműt.
- Anyám! – sikított fel Louis. Minkét kezével eltakarta szemét, nehogy valamit is meglásson. Gyorsan visszacsatoltam a melltartómat és visszakaptam a pólómat. Harry maradt félmeztelen. Úgyis szeret meztelenkedni.
-   Louis! – kiáltottam rá.
-   Igen? – egyik ujját feljebb emelte. Miután látta hogy nézhet, elemelte a kezét a szeme elől.
-   Mit akarsz? – vette fel a pólóját Haz.
-   Csak szólni akartam, hogy a menezsdment beszélni akar veled, valami pletyka miatt, de nem tudtam, hogy nem a szendvicseket csináljátok, hanem egymást. Khm.. – köhögött látványosan. Összenéztünk és hangos nevetésben törtünk ki.

Összeszedtük magunkat, és miután nem úgy néztünk ki, mint akik átmentek egy forgószélen, visszamentünk a srácokhoz.

-   Mit akart a menedzsment? – kérdeztem rá a dologra egyszerre.
- Láttak egy cikket, amit a SugarScape akar leközölni és most ez ellen küzdenek. – mondta Liam a szendvicse rágcsálása közben.
-   És mi volt a cikkben? – tettük fel egyszerre Harryvel a kérdést.
-  Itt van, olvassátok el. – vett elő egy kis fehér lapot Lou a táskájából. Annyit láttam, hogy egy kép van rajta rólam.

Harry Styles apuka lesz?
Az angol fiúbanda, a One Direction tagja Harry Styles (18) barátnője a napokban Londonban sétálgatott egy fekete ruhában. Akkor azonban még Diana Jones (18) sem gondolta, hogy sokaknak feltűnik majd a gömbölyű pocakja. Persze ebből az emberek legtöbbjének az jutott eszébe, hogy Styles jókedvében volt egy-pár este, de mi maradunk annál, hogy a lány túl sokat evett. Bár, tekintve, milyen jól kijönnek egymással, lehet, hogy érkezik majd egy Styles-bébi is? Vagy lehet hogy csak a ruha teszi?

5 megjegyzés:

  1. haha.hát ez oltári jó rész volt.nagyon bejött,főleg a majdnem-szex jelenet:D szeretem a blogodat:)xX

    VálaszTörlés
  2. Fúú ez a rész nem semmi! :)
    Szegénykéket rajtakapta Lou de méh jól jöttek ki a dologból :D
    De ez a cikk...kíváncsi vagyok a folytatásra :DD

    VálaszTörlés
  3. Áhw...thank you soo much♥!
    Amúgy, szia Diana♥!
    I.M.Á.D.T.A.M, erre nincs jobb szó:)♥
    Louis, Louis...hát nem tudtál volna várni még egy picit?:) :P
    Már kezdtem örülni egy kis hancurnak, de ez a répaőrült lerombolta az elképzeléseimet...khm, ez lennék én :P #perverzgirl:)
    Háhá, ezen a cikken jót derültem :D Még hogy egy Styles-bébi?:) Örülnék neki, de túl fiatalok még egy bébihez:) Szerintem csak a ruha miatt van pocija Diana-nak...bár, nem tudom:)

    Várom a folytatást, nagyon is és még egyszer köszönöm♥

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  4. meg jó hogy csak ott tartottak. jolett főleg a vége. Styles jó kedvében volt.:D

    VálaszTörlés
  5. ha deh hujek:))ketlem h Diana terhes lenne:P nagyon jo lett mikor lesz kovi??:DD

    VálaszTörlés