2012. október 20.

55. fejezet

Számomra egy fontos rérsz a mai, mert még sosem írtam Eleanor szemszögéből. Teljes mértékben magamra hagyatkoztam a személyisége alakításában, így lehet, kicsit sem valós. Bár hiszem, hogy El egy kedves lány, remélem így is van. A rész végén lévő képhez tartozik egy dal, a Songbird. Érdemes figyelni a szövegére, ez az egyik legszebb dal, amit valaha hallottam, bár sok mindenkinek nem tetszik, de szerintem gyönyörű. Egyéni vélemény. A feldolgozás is a kedvencem. Nagyon-nagyon remélem, nektek is tetszeni fog, ha csak a szövege is. Na, mindig sokat jártatom a számat. Még annyit akarok mondani, hogy nekiálltam írni az új történetemet, ami nem 1Ds lesz. Titok, hogy kiről fog szólni, aki ismer, talán sikerül kitalálnia :D

Tönkre teszed azt a szegény lányt
Eleanor Calder
A tegnap eltöltött nap után már tisztán láttam, mennyire fáj Diana számára, amit Harry tett. Néha nagyon is úgy éreztem, felpofozom Stylest. A megnyilvánulásai az őrületbe kergettek, mint ahogy az is, hogy egy ilyen rendes lány mellett sem bír nyugton maradni.
Fúrta az oldalamat a lelkiismeret, így elhatároztam, beszélek a flörtös fiúval. Nincs egy felhőtlen kapcsolatunk, egy próbát viszont megér.
Gyűjtöttem pár infót Louistól, hol lesznek, mikor stb. Mindenképp kettesben akartam maradni Harryvel, ezt muszáj megbeszélni.
Unalmamban már minden számot végighallgattam az iPodomon, csak nem akart végre az interjú befejeződni. Két órát ültem a stúdió egyik kisebb székén. A műsor vége után természetesen a fiúk odajöttek.

-  Milyenek voltunk? – karolt át Lou, én pedig szorosan hozzábújtam-
-  Jók. – mosolyogtam egy kicsit. Folyton az járt az eszembe, nehogy elfelejtsem megemlíteni a Cara-ügyet. Féltem, hogy ez ki fog menni a fejemből, így azonnal említettem is.
-  Harry, beszélhetnénk? Kényes lenne a téma, szóval négyszemközt.

Megkérdeztünk egy kedves hölgyet, hogy merre találunk egy üres szobát. Bevezetett minket egy kihalt sminkszobába, de közben figyelmeztetett, hogy fél óra múlva Taylor Swift jön ide öltözni. Harrynek tetszik Taylor, így húzta is az időt, egyszer sem sikerült kitérnem a témára.

- Most már tényleg elég. Nem azért jöttem, hogy Taylorról beszéljek. – támadtam neki, persze ezután egyszerre le is nyugodtam. – Dianáról van szó. El van keseredve. – ismertem Őt, de ilyet sosem láttam még a szemében. Látszik, hogy változott, ha minimálisat is, és érdekli a barátnője.
-   Miért? Valaki bántotta? – hirtelen minden előbbi téma elszállt.
-   Igen. Te. – döbbent arckifejezése csak azt mutatta, aggódik. – Bántottad. Bántod. Miért? Mert lefekszel mindenkivel. Tudod, mennyire fáj neki, hogy te a szabadidődben modellekkel tornászol? Nyisd ki a szemed! Ilyen barátnőre vágytál mindig is, nem? Most meg elhalasztod? Hülye vagy, nagyon hülye, Harry. És ne haragudj, hogy így letámadtalak, de jobb, ha figyelmeztetlek, mielőtt tönkreteszed azt a szegény lányt. – talán életemben egyszer voltam így kiakadva, ez láthatóan a beszélgetőpartneremet is meglepte.
Viszont, teljes mértékben jól cselekedtem. Nem hagyom, hogy ezt művelje, főleg nem egy olyasvalakivel, mint Diana. Nem ezt érdemli.
Styles egész délután szótlan volt, ez a többieknek is feltűnt. Louis piszkálta, de még arra sem reagált. Gonosz dolog volt tőle, hogy beszólogatott neki, ráadásul pont Diát hozta fel témaként. Ellentétben Harry, aki csendben tűrt és láthatóan gondolkodott és elmélyedt a dolgokon. Legalább nem feleslegesen jártattam a szám és egy kicsi ragadt rá a beszédemből.

Este hét körül hívtam fel Dianát.
-  Szia! – egy kissé unott, egyben álmos hang szólalt meg a vonal túlsó végéről.
- Ennyire álmos vagy? – kuncogtam kicsit hangosabban, mint kellett volta. Minden fiú rám kapta a tekintetét.
- Igen. Egész délután a táncstúdióban voltam. Ja és megpróbáltam rappelni is. Egész jól megy. C-C-Canada. – a végén lévő kis rapp miatt nevetnem kellett, bevallom, tényleg jól megy neki.
- Akkor nem zavarlak. Csak egyet kérek. Menj fel Twitterre és figyelj. – hirtelen ötlet támadt bennem. Kérdés, hogy meg tudom-e valósítani, de azért sem hagyom veszve.

Letettem a telefont és elkezdtem imponálni Harrynek. Jobban mondva inkább csak kértem, hogy öntse ki a lelkét. Elmondta, hogy igazam volt – bár ezt eddig is tudtam – és hogy sajnálja, de nem tud változni. Ez nem kifogás, szerintem.

-  Figyelj, ti szeretitek egymást, viszont a rajongók ebben kételkednek. Mi lenne, ha tennél is valamit annak érdekében, hogy lássanak valamit a kapcsolatotokból? Első album, hatodik kép. – nyújtottam a kezébe a telefonom.

Értelmes arcai közepette feltette a képet Twitterre. Mikor meglátta, egy kis mosolyt eresztett. Édes volt az a kép.
Mielőtt este lefeküdtem aludni, rápillantottam Harry Twitter oldalára. Több ezren írtak a kép alá, miszerint Harry mindenkinek az arcába dörgölte, hogy foglalt és ez nem szép. Szerintem meg pont hogy aranyos és kedves tőle. Nem bántam meg, hogy beavatkoztam. Csak remélni mertem, hogy változni fognak a dolgok kettőjük között, mert senki sem szeretné, ha idegroncsok lennének mindketten, egy esetleges szakítás miatt. Amúgy is, olyan édesek együtt, mással már el sem tudom képzelni egyikőjüket sem.

You don't know, how much I love you. xx

6 megjegyzés:

  1. Szia, drága♥!
    Ittenem, ez valami eszméletlen király fejezet lett ♥ :))
    Eleanor jól beolvasott Hazz-nak, aminek nagyon örültem :) :D De nincs mit tenni, Hazz, mint mondta: I Can't Change :)
    Remélem, Harry azért leáll ezzel az életmóddal, hisz senki sem akarja - gondolom én - hogy Diana-val szétmenjenek :D :)

    Nagyon várom a folytatást és remélem, megkaptam a mail-em :) A jó hanggal kapcsolatba meg, túl mély a hangom és inkább megtartom otthonra, a szobámban énekléshez :) :P De azért köszönöm a dicséretet♥ :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Eleanor jól beolvasott, igen. Szeretek ilyesmit írni, hisz én is szívesen olvasok be másoknak. Tényleg, most jöttem rá, hogy Harrynek van egy ilyen tetkója. Okos a fejem..

      Megkaptam az e-mailt, el is kezdtem már a fejlécet. Örülj neki, nekem a szobám sem tűri meg a hangom, de legalább rappelni tudok.

      Törlés
  2. Meghalok hogy mennyire aranyos volt ez a rész*-* ahw.<3 Várom a következőt!:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jò rész. Szerintem Eleanor jòl tette,hogy beszélt Harryvel. Eleanor szemszögèből is jòl írtàl. Én ilyennek képzelem Eleanort. Hamar hozd a kövit, mert nagyon érdekel a folytatás. <3
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Jó tudni, hogy sikerült Eleanor szemszögét is jól megírni, sokáig tartott, amíg írtam egy elfogadhatót. Én is ilyennek képzelem Eleanor-t, reméljük, ilyen is!

      Törlés