2012. október 17.

54. fejezet

Hopp, még egy rész, ami sikeresen mutatja, mennyire szarul tudok címeket adni. Gondolkoztam, mi illene a fejezetre, és csak egy szó jutott eszembe: Burberry. Hát ennyi, már ez marad a cím, ha csak eszembe nem jut valami más. A történettel kapcsolatban még, hogy ismét nem halad túl sokat az esemény, de nem akarom minden ötletemet most elpazarolni, hisz hamarosan a végére érünk, ott fognak fontosabb dolgok történni. A nagy dolgok a kicsikből születnek, vagy valami ilyesmi.. A fejléckészítéssel kapcsolatban: két e-mailre tudtok írni, így ha valakinek nem jó az egyik, nyugodtan írjon a másikra. /itsmediana1d@citromail.hu; itsmediana1d@hotmail.hu,/ Twitteren is írhattok privát üzenetet válaszolni fogok. Kellemes olvasást! xx

Burberry, boom
Megemlítsem, hogy alig aludtam, vagy nem kell? Szerintem nincs rá szükség. Be kell valljam, ’olyan’ szinten is szerettem Harryt, mert figyelmes volt, viszont ha egyszer belelendült, akkor nem lehetett megállítani.
Közös reggelire készültünk a többiekkel, így kicsit korábban felkeltem. Felvettem valami kényelmeset. Ez a reggel egy volt azok közül, melyeken a béka segge alá sem kívánom a divatot. Ilyenkor általában mackónadrágban vagy pizsamában flangálok, bár szerintem kinéznének, ha úgy öltöznék fel, mint egy csöves. Ilyen szinten irigylem Eleanor-t: Ő az, aki még egy szakadt ruhában is jól néz ki. Bezzeg én.

Felkapkodtam mindent, ami az utamba került. Kint zuhogott az eső, innen gondoltam hideg lehet, ezért még egy sálat is hozzádobtam az így is semmilyen cuccaimhoz.

-   Jó reggelt! – köszönt előre Liam. Harry miatt sikerült elkésnünk.
-  Sziasztok. – leültünk a kis asztal köré. Az ember azt gondolná, egy luxusétkező barátságtalan, pedig nem az.
- Srácok, nem aludtam miattatok. – mutogatott ránk Louis, míg valamit rágott. Most nem tudom, rosszul értettem, mert egyfolytában rágott és rágott. Zavarodottan pillantottam az asztal másik felében ülő göndör srácra, aki szintén nem értette, mire célzott ezzel Lou.
-  Gondolom, nem esett le. – végre nem tele szájjal beszélt. Hurrá. – Ti ketten este vétkeztetek. Tudom, mert nem zártátok be az ajtót és rátok nyitottam. Legközelebb kérlek, zárjátok be.
Picike idő kellett, amíg leesett mindenkinek, miről beszél a csíkosban lévő fiú. Zaynnek különösen sok idő kellett, így mikor Niall megsúgta neki, kiköpte az üdítőjét.

-  Lou tényleg rátok nyitott? – fogta a hasát Liam, aki félrenyelt egy szelet sajtot.
- Benne voltatok a sűrűjében? – sütött el egy ’poént’ Niall, persze mindenki röhögött, még Harry is egy kicsit, de én nem. Nem találom az ilyet túlzottan viccesnek.
-  Igen és igen. – küldözgette a gyilkos pillantásait. – Ezek után Lou, megtudhatjuk, mit akartál?
-   Nem akarom mindenki előtt mondani, majd később beavatlak. – kacsintottak egymásra. Larry riadó.

Körülbelül fél óráig volt ez a téma, engem párszor kérdeztek. Kicsit sem volt kedvem válaszolni, ez nem rájuk tartozik. Feszengve éreztem maga, bármennyire is szeretem, bírom a többieket, bántott, hogy így kiforgatták az életem egyik olyan részét, amit nem hiába hívnak magánéletnek.
A kínos reggeli után el szerettem volna picit vonulni, de Eleanor még a lift előtt megállított.

-  Nincs kedved elmenni valamerre? – kérdezte kedvesen.
-   De, lenne. – hazudtam. Nem akartam megbántani vagy megsérteni, hisz nem mondhattam hogy ’bocs, de szarul érzem magam, mert a barátod a szexuális életemet taglalja reggeli közben, de nincs gáz’.

Szó nélkül elmentem El-el. Nem bántam meg, sokat nevettünk és ami a legfontosabb, végre megismertük egymást. Beültünk egy kicsi kávézóba. Egyszerre lecsaptam a legnagyobb fagyira.

-  Szóval, akkor Harry neked is elmondta ezt a Cara-ügyet. – El mindössze egy kis sütit evett, de azt is úgy majszolta mint egy kisegér. Ismét kínosan éreztem magam, falva a nagy kehely fagyit.
-   Igen. Bár nem sokat tudok a csajról.
-  Én annyit tudok, hogy nyáron találkoztak valami bulin. – eddig tiszta volt nekem is. – A csaj neve Cara Delevingne, épp tegnap láttam a Burberry prospektusban. – egyszerre le is tettem a kanalat a Burberry szó hallatán.

Én hülye naiv, azt hittem, Harry egy senkivel feküdt le, de a csaj modell volt. Persze, El-nél épp volt egy olyan prospektus. Totál elveszettnek éreztem magam. Ránéztem a csajra majd végi magamon (már amennyit láttam). Szívás tudni, hogy jobban néz ki. Lehet, ez futó kaland volt neki, de akkor is jobban néz ki.

-   További program? – még mindig Cara nevű lányt bámultam a magazinban, akinek tökéletes volt a haja, az alakja és mellesleg szép is volt.
- Sajnálom, de szerintem én most hazamegyek, megölelem a kutyámat és kisírom a szemeimet. Azért köszönöm a mai napot. – gyorsan megöleltem, a fagyis kelyhet visszavittem a pulthoz és indultam haza Breezyhez.

2 megjegyzés:

  1. Szia, egyetlen Diana♥!
    Elnézésedet kérem, hogy e késői órában írok Neked, de ma 5 órától pályaválasztási szülői értekezleten voltam, előtte magyar felvételi előkészítőn...aztán ültem neki a leckéknek és most pedig tanulok - zene mellett, miközben blogolok :) Holnap témazáró nyelvtanból, röpdoga kémiából és elvileg felelés bioszból - első három órám így nézne ki :D'

    A részről:
    Szegény Dius, Louis cseppet sem volt vicces ezekkel a beszólásokkal :( Harry ilyenkor a fülén ül? :O Kiállhatna a barátnője mellett :)
    Az Eleanor-ral való 'csajos nap' tetszett, nagyon is, leszámítva ezt a Cara-t :D Nem szimpatikus a lány, nagyon nem :)
    Kíváncsi vagyok a folytatásra, nagyon is :D♥

    Vasárnap igyekszem hozni a folytatást a SWM-be (Stay with Me), ha nem jön közbe semmi. :D Kedden éneklek az iskolai énekkarral - nem vagyok tag, csak ebből az alkalomból, igazgatói dicséretet kapnak a fellépők, így az énekkarosok is :D - az október 23-i ünnepségen, a művelődési házban, a város polgárai és az iskola tanulói-tanárai előtt :D Iszonyú lámpalázas vagyok és utálok szerepelni, de az igazgatói dicséretért megpróbálom leküzdeni :D

    Várom a folytatást és sok sikert ehhez a héthez, amiből már nemsok van hátra♥! :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Mace!
      Először is, el sem tudom mondani, mennyire köszönöm ezt a hosszú véleményt és hogy szántál rá időt. Köszönöm :D
      Látom, neked is sok dolgod van, nekem is. Ez a hét rendesen lefárasztott, rengeteg dolgozatot írtunk, jövő héten szerdán angol kiejtési versenyem lesz, csütörtökön meg iskolalátogatóba megyek. Lesz programom nekem is.

      Félreértés ne essék, abszolút nem akartam Lou-t rossz színben feltüntetni, de Ő a csípős nyelvű a csapatban, nekem legalábbis ez jött le.
      Most rendezgetem az új részt, számításaim szerint percek múlva kikerül, nem kell sokat várni.

      Alig várom már az új részt, a SWM a kedvenc 1Ds történetem jelenleg :) Sok sikert a fellépéshez, gondolni fogok majd rád. Örülj neki, hogy legalább neked jó hangod van, az enyém borzalmas, pedig imádok énekelni.

      Köszönöm a véleményt, percek múlva hozom az új részt!

      Törlés