2012. augusztus 15.

Legegyedibb blog díj

Most nem fejezettel jöttem, hanem egy újabb díjjal. Túl kedvesek vagytok hozzám, komolyan :D

1. Tedd ki a képet a blogodra! – Kint van.
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad! – Köszönöm Macy drága.♥
3. Írj magadról 10 dolgot!
- Divatmániás vagyok. Jól tudok spórolni a pénzzel is, így általában mindig tudok valami újat venni. A régi ruháimat a Vöröskeresztnek szoktam adni.
- Imádok aludni és enni. Az olasz ételek állnak a legközelebb a szívemhez. Szerencsés vagyok, mert családban van a vékony alkat, így ehetek annyit, amennyit tudok. Nem vagyok nagy gyümölcsevő, de mostanában rászoktam, mivel vitaminhiányos vagyok.
- A mostani Olimpia megkedveltette velem a sportot. Tavaly találkoztam Pars Krisztiánnal és Kozák Danutával, és nagyon jó volt őket ott kint látni. Főleg a ritmikus sportgimnasztikáért vagyok oda.
- Utálok magamról beszélni, de ezt már szerintem mondtam párszor :)
- Nem vagyok egy fotogén típus, talán egy kép van, amin normálisan nézek ki.
- Van egy kutyám, Maja, és egy macskám, Mázli.
- Elég sok rokonom van, mamámnak és papámnak nyolc testvére van, nekik nyolcmillió gyerekük és unokájuk. Na, szóval, elég népes családban élek.
- Szeretek fényképezni, és a szobámat dekorálni. Kiskoromban kaptam egy bekeretezett képet New York-ról, ami azóta is a falamon lóg, és imádom.
- Elég érzékeny típus vagyok, sokat sírok. Még a Záróünnepségen is sírtam.
4. Küld tovább azoknak az embereknek, akik szerinted a legegyedibb blogot írják - visszaküldés nincs!
5. Hagyj megjegyzést a blogukon, hogy megkapták a díjat! – Kipipálva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése