2012. július 8.

Díj

Ismét kaptam egy díjat, amit nagyon szépen köszönök!

1. Tedd ki a képet! - Kitettem.
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad! - Nagyon köszönöm Mini!
3. Írj tíz dolgot magadról!
- Régen utáltam írni és olvasni, de az utóbbi három évben ez megváltozott.
- Nyolc éve tanulok angolt, tudok olaszul, és folyékonyan beszélek spanyolul.
- Utálok sportolni, az egyetlen sport amit megnézek és űzök, az a foci.
- Nem sokszor jártam külföldön, de az ott töltött pár alkalom mindegyike emlékezetes maradt.
- Tavaly nyáron kezdtem el 1D-t hallgatni és azóta is imádom őket.
- Régóta táncolok, főleg hip-hop-ot.
- Elég furcsa zenei ízlésem van, Clavin Harristől Adele-ig mindent meghallgatok.
- Imádok pörögni és a legtöbb időmet a barátaimmal töltöm.
- Alapvetően utálom Justin Bieber-t, de a Believe album a jelenlegi zenei kedvenc nálam.

Nekik küldeném:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése