2012. július 29.

23. fejezet

Már nem tudom, hogy mit írjak ide. Tervben van, hogy kimegyek egy hétre Ausztriába - ez nem rajtam múlik - így lehet, hogy kicsit távol leszek megint Viszont, kaptunk két kötelező olvasmányt, mindkettő 500 oldalas és még egynek sem álltam neki, és mivel egy hónapom van már csak, nem sok esélyt adok, hogy a szüleim kiengednek. Mindenesetre amint kapok több infót, értesítelek bennetek, és ha el is megyek, net ott lesz, így tudok majd postolni. Kommeteket a mai részhez továbbra is várok, mert tudom, hogy itt vagytok, csak kicsit lusták vagytok ezek szerint. Elkezdődött az Olimpia! Örülök neki, egyrészt mert mi, magyarok is ott vagyunk - remélem mindenki szurkol - és mert a 1D is fellép majd a záróünnepségen *-* Lehet ennél jobb 2012?

Az újságcikk
Reggel Louis kopogtatására ébredtem. Gyorsan felkeltem és felöltöztem, majd Harryt is felkeltettem. Fénysebességgel kapta fel a ruháit, majd mindketten kimentünk, mintha semmi sem történt volna.

   -   Nocsak, a gerlepár! – röhögött Louis, mire Eleanor vállba csapta.
    -   Neked is jó reggelt, Lou. – köszöntem neki unottan.
    -   Ugye tudjátok, hogy a ti házatok a miénk mellett van? – nézett a házak irányába.
-    Tudjuk. – mondtuk ki, szinte egyszerre.
-   És azt is tudjátok, hogy sok mindent áthallani? – húzta fel a szemöldökét. – Na és azt, hogy valaki aludni is szeretne? – ennél a mondtatnál El ismét vállba csapta. Használt is, ugyanis Lou bedugult és a nap további részében sem csesztetett minket. Pedig tudtuk Harryvel, hogy mire céloz, de mivel ez magánjellegű dolog, nem éppen akartuk közszemlére tenni.

Két nap munka után a srácok leforgatták a kész klipet. A dal gyönyörű, a táj gyönyörű, a történet jó. Szuper videó lett. Estére végeztek a teljes forgatással, de mi még ottmaradtunk beszélgetni. Gyújtottunk tábortüzet, körbeültünk és beszélgettünk. Niall gitározott, a többiek pedig próbáltak énekelni. Ezután inkább folytattuk egymás megismerését, bár nem a szokványos módón.

- Zayn, mikor vesztetted el a szüzességed? – kérdezte Harry a meglepődött arcú fiútól. Hatalmas nevetőgörcsöt kaptam a kérdés hallatán. A fejemet a térdeimbe temettem, és úgy hallgattam Zayn válaszát, miszerint ’Ez magánkérdés.’ Végülis, igaza van.

Louis felém fordult, és már ekkor tudtam, hogy itt valami nagyon ciki fog történni.

- Szóóóval…- emelte magasra a hangját. – Harry, rólad tudjuk, hogy nem vagy ellene a lepedő-akrobatikának. – az előbb említett személy megköszörülte a torkát, és egy sunyi kis mosollyal próbálta elrejteni pirosas arcát. – De, te – fordult felém Lou – úgy látom, tartogatsz még meglepetéseket. – kezemet az arcom elé helyeztem, ugyanis rettentő zavarban éreztem magam. Nem válaszoltam Lou-nak, inkább megvártam, amíg elcsendesednek a dolgok, és elfelejtik ezt a témát.

Hajnalig beszélgettünk, már a rendező szólt ránk, hogy menjünk vissza a városba. Egy kocsiban mentünk, elől vezetett Louis, mellette ült El, hátul pedig hatan nyomorogtunk. Kicsit elegem lett már a nyomorgásból, és megkértem Lout, hogy álljunk meg egy benzinkútnál. Még szerencse, hogy éjjel-nappal nyitva van, mert így sem érzem a seggem. Harry is elég kényelmetlenül érezte magát, ezért bejött velem. Kivettem egy üveg ásványvizet az egyik hűtőből, majd a pénztár felé indultam.

- Mikor mondjuk el nekik? – hallottam meg a mögöttem álló göndör srác angol akcentusát. Nem figyeltem a kérdésére, inkább az egyik újság címlapjára. Leemeltem a lapot, majd Styles mellett olvasni kezdtem.

Harry Styles már nem szingli!
A One Direction göndör énekesét eddig sok lánnyal hozták hírbe, legutóbb épp Caroline Flackkel való kapcsolatával okozott nagy felháborodást. Mostanra azonban kiderült, hogy Styles már nem szingli: biztos forrás állítja, hogy az énekes összejött a banda egyik barátjával, Diana Jonesszal. A párost először egy születésnapi bulin látták együtt, ahova külön érkeztek, a helyszínt azonban ketten hagyták el. Közeli ismerősök szerint Jones még a banda Gotta Be You klipjének forgatásán is ott volt. Kíváncsian várjuk, mit szól a hírhez Harry.

Gyorsan futottam át a sorokat. Meglepett a cikk, de legfőképp az, hogy ezek bennfentes infók mégis megtudták valahogyan. Lenéztem a cikk írójának nevére, és akkor jöttem rá, hogy nem kellett ehhez egyik barátomat sem felhasználni, ugyanis a cikket Natalie írta.

4 megjegyzés:

  1. Ez a rész is nagyon jó volt, gratula! És szerintem elég vicces is volt xD. Várom a kövit, és remélem, akárhogy is alakulnak a dolgok, tudsz majd foglalkozni a bloggal!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nekem nagyon tetszett ez a rész
    Jót mosolyogtam rajta :)
    Kövit de hamar...

    VálaszTörlés
  3. atyauristen,imádom azonnal kövit
    és nyítottam egy uj blogot,komiznál?
    http://bestfriednsand1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Hmmm, kb. ugyanúgy sikerült ez a rész is, mint a többi: OLTÁRI LETT! Ha ma este kaphatnánk még egy új részt, akkor nagyon örülnék. :3<3

    VálaszTörlés